Strategia marketing - mix realizowana przez PLL LOT S. A.

Zbieranie wyników zostało zakończone.

  • Niniejsza ankieta opracowana została na potrzeby pracy magisterskiej pt. "Strategia marketing - mix realizowanej przez PLL LOT S. A.". Jej celem jest poznanie opinii konsumentów na temat strategii marketingowej Spółki PLL LOT.
  • 1. Z jakich źródeł dowiedział/a się Pan/Pani o ofercie PLL LOT? *

     
     
     
     
     
     
     
  • 2. Jak często Pan/Pani podróżuje samolotami PLL LOT S. A.? *

     
     
     
     
     
  • 3. Jaki był cel Pan/Pani podróży lotniczej? *

     
     
     
     
     
  • 4. W jaki sposób Pan/Pani dokonuje rezerwacji biletów lotniczych? *

     
     
     
     
  • 5. Jak często spotyka się Pan/Pani z reklamą przewoźnika PLL LOT S. A.? *

     
     
     
     
     
  • 6. Czy programy lojalnościowe zwiększają atrakcyjność oferty PLL LOT S. A.? *

     
     
     
  • 7. Proszę wymienić znane Panu/Pani promocje cenowe LOT-u: *

  • 8. Ceny biletów PLL LOT są według Pana/Pani: *

     
     
     
  • 9. Czy byłbym/abym gotowa zapłacić wyższą cenę za bilet gdyby PLL LOT oferowało: *

     
     
     
  • 10. Proszę ocenić działalność Spółki LOT w następujących obszarach: *

    1 - ocena bardzo zła, 5 - ocena bardzo dobra
    Możesz udzielić jednej odpowiedzi w wierszu
    1 2 3 4 5
    Różnorodność oferty  
    Sposób zakupu/realizacji biletów  
    Odległość portów lotniczych przewoźnika od centrum miasta  
    Usługi dodatkowe (np. wynajem samochodu, wykup ubezpieczenia, rezerwacja nocelegu)  
    Jakość obsługi pasażerów  
  • 11. Czym kieruje się Pan/Pani przy wyborze linii lotniczych? (Proszę wybrać max. 3 odpowiedzi) *

    Możesz udzielić wielu odpowiedzi
     
     
     
     
     
     
     
  • 12. Płeć *

     
     
  • 13. Wiek *

     
     
     
  • 14. Wykształcenie *

     
     
     
     
  • 15. Miejsce zamieszkania *

     
     
     
     

Zbieranie wyników zostało zakończone.

Ładowanie...