Badanie satysfakcji klientów na stacji benzynowej Shell

Zbieranie wyników zostało zakończone.

  • Ankieta ma charakter pomocy naukowej do napisania części badawczej pracy inżynierskiej.
  • 1. Jak często Pan/Pani odwiedza stację benzynową? *

     
     
  • 2. Jakie są najważniejsze czynniki decydujące o wyborze stacji? Proszę o zaznaczenie minimum 2 odpowiedzi. *

    Możesz udzielić wielu odpowiedzi
     
     
     
     
     
     
  • 3. Proszę ocenić wymienione poniżej cechy poprzez zaznaczenie jednej z ocen: *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi w wierszu
    Bardzo zadowolony Raczej zadowolony Nie mam zdania Raczej niezadowolony Bardzo niezadowolony
    Cena  
    Jakość  
    Życzliwość obsługi  
    Całkowita jakość obsługi  
    Miejsce (lokalizacja stacji)  
    Aktualne promocje  
    Reputacja  
    Całkowita jakość produktów  
  • 4. Czy cena sprzedawanego paliwa jest adekwatna do jakości tego paliwa? *

     
     
     
     
  • 5. Na jakim poziomie kształtują się ceny paliwa i produktów naszej stacji na tle konkurencji? *

     
     
     
     
     
     
  • 6. Czy wg Pana/Pani obsługa podjazdu jest potrzebna na stacji? *

     
     
     
  • 7. Czy są Państwo zadowoleni z takiej usługi jak obsługa podjazdu? *

     
     
     
     
  • 8. Czy wg Pana/Pani obsługa podjazdu ma wpływ na wybór zatankowanego paliwa? *

     
     
     
  • 9. Czy został/-a Pan/Pani sprawnie obsłużony/-a przy kasie? *

     
     
     
     
  • 10. Jak ocenia Pan/Pani poziom wiedzy (kompetencje) pracowników stacji? *

     
     
     
     
     
  • 11. Jak oceniają Państwo działający na stacji program lojalnościowy? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi w wierszu
    Bardzo zadowolony Raczej zadowolony Nie mam zdania Raczej niezadowolony Bardzo niezadowolony
    Otrzymana karta na punkty  
    Sposób zbieranie punktów  
    Uzyskiwanie dodatkowych punktów  
    Czas oczekiwania na prezent  
    Dostępność prezentów  
    Jakość prezentów  
    Wybór prezentów  
    Sposób sprawdzania punktów  
  • 12. Czy aktualne promocje mają wpływ na wybór stacji? *

     
     
     
     
  • 13. Jak ocenia Pan/Pani informacje przekazywane na temat aktualnych promocji na stacji? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi w wierszu
    Bardzo zadowolony Raczej zadowolony Nie mam zdania Raczej niezadowolony Bardzo niezadowolony
    Foldery reklamowe  
    Reklama w Internecie  
    Reklama w radiu, telewizji  
    Opinia znajomych  
  • 14. Czy poleciłby/-aby Pan/Pani naszą stację swoim znajomym/sąsiadom? *

     
     
     
     
  • 15. Metryczka:
    Płeć:
    *

     
     
  • 16. Wiek: *

     
     
     
     
  • 17. Status materialny: *

     
     
     

Zbieranie wyników zostało zakończone.

Ładowanie...