Ankieta badająca poziom zadowolenia gości z jakości oferowanych usług w Restauracji Hotelu Novotel

  • Poniższa ankieta ma na celu uwidocznienie poziomu zadowolenia gości/klientów korzystających z usług w restauracji hotelowej.
  • 1. 1. Płeć *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
  • 2. Wiek respondenta *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
     
     
     
  • 3. Jak często Pan/Pani korzysta z usług naszej restauracji w miesiącu ? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
     
     
  • 4. Wysokość przeciętnego rachunku w Pana/Pani w naszej restauracji wynosi ? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
     
     
  • 5. Co najbardziej ceni Pan/Pani w naszej restauracji? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
     
     
  • 6. Co Pan/Pani chciał(a)by zmienić w naszej restauracji ? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
     
     
  • 7. Proszę podać procent zadowolenia z jakości oferowanych usług w restauracji *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
     
     
  • 8. Czy obsługa w naszej restauracji spełnia Pana/Pani oczekiwania ? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
     
     
  • 9. Czy uważa Pn/Pani, że wprowadzenie nowych standardów obsługi gości polepszy jakość oferowanych usług? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
     
  • 10. Co Pan/Pani wprowadził(a) by w zakres oferowanych usług *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
     
     
  • 11. Czy Pan/Pani w przyszłości wróci do naszej restauracji? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
     
     
Ładowanie...