Zwracam się do Pani/ Pana z prośbą o wypełnienie poniższego kwestionariusza ankiety dotyczącego poziomu marketingu szczecińskich biur obrotu nieruchomościami. Wyniki niniejszej ankiety posłużą jako pomoc w wykonaniu części badawczej pracy magisterskiej pt. Analiza działań marketingowych na rynku nieruchomości mieszkaniowych. Respondenci biorący udział w badaniu mają zapewnioną całkowitą anonimowość. Proszę o szczere odpowiedzi i uprzejmie dziękuję za poświęcony czas.

  • 1. Z usług którego z poniższych biur nieruchomości Pan(i) korzystał(a)? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
  • 2. Czego w Pana(i) przypadku dotyczyła usługa? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
     
     
  • 3. W jaki sposób najczęściej kontaktował(a) się Pan(i) z pracownikiem biura? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
  • 4. Czy biuro korzystało z systemu MLS (system wielokrotnej wymiany ofert)? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
  • 5. Czy jest Pan(i) zadowolony(a) z jakości wyświadczonej usługi? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
     
  • 6. W jaki sposób uzyskał(a) Pan(i) informacje o tym biurze? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
     
     
     
  • 7. Na co zwraca Pan(i) szczególną uwagę przy wyborze biura nieruchomości? Proszę o zaznaczenie maksymalnie 3 odpowiedzi. *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
     
     
     
     
     
  • 8. Jak ocenia Pan(i) następujące elementy funkcjonowania biura? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi w wierszu
    bardzo dobrze dobrze średnio źle bardzo źle
    fachowa pomoc oraz doradztwo  
    wyszukiwanie nieruchomości  
    pomoc prawna  
    pomoc w formalnościach  
    pomoc w negocjacji ceny  
    pomoc z kredytem  
  • 9. Jakie są według Pana(i) cechy idealnego pośrednika (proszę podać trzy) *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
  • 10. Jakich dodatkowych, a potrzebnych według Pana(i) usług biuro nie oferowało? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
     
     
  • 11. Z jakimi formami promocji biura spotkał(a) się Pan(i)? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
     
  • 12. Czy kiedykolwiek korzystał(a) Pan(i) z portali internetowych zamieszczających oferty nieruchomości? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
  • 13. Czy w przyszłości zarekomenduje Pan(i) biuro z którego Pan(i) korzystał(a) znajomym? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
  • 14. Płeć: *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
  • 15. Wiek: *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
     
Ładowanie...