Sponsoring sportowy

  • 1. Płeć *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
     
     
  • 2. Wiek *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
     
     
     
     
  • 3. Czy uczestniczy Pani/Pan w widowiskach sportowych? (transmisje TV lub radiowe, widowiska oglądane na żywo, relacje internetowe) *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
     
     
  • 4. Jak często uczestniczy Pani/Pan w widowiskach sportowych? (transmisje TV lub radiowe, widowiska oglądane na żywo, relacje internetowe) *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
     
     
     
  • 5. Jakie są najczęściej wybierane przez Panią/Pana widowiska sportowe? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
     
     
     
     
  • 6. Jaki rodzaj rozgrywek wybiera Pani/Pan najczęściej? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
     
     
     
  • 7. Jakie są najczęściej wybierane przez Panią/Pana dyscypliny sportowe? *

    Można zaznaczyć kilka odpowiedzi.
     
     
     
     
     
     
     
     
     
  • 8. Czy zwraca Pani/Pan uwagę na reklamy i loga sponsorów prezentowane podczas widowiska sportowych? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
     
     
  • 9. Czy potrafi Pani/Pan wymienić sponsorów ze znanych dyscyplin sportowych? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
     
  • 10. Czy podczas nabywania towarów lub usług bierze Pani/Pan pod uwagę, które z nich oferowane są przez znanego Pani/Panu sponsora? *

    Można udzielić jednej odpowiedzi.
     
     
  • 11. Oceń skuteczność prezentowania sponsorów podczas widowisk sportowych *

    1 - nieskuteczna; 5 - bardzo skuteczna
    Można udzielić jednej odpowiedzi w wierszu.
    bardzo nieskuteczna nieskuteczna neutralna skuteczna bardzo skuteczna
    Banery lub bandy reklamowe  
    Spoty reklamowe podczas przerw  
    Logo sponsora na biletach lub programach  
    Logo na strojach  
    Sponsor tytularny  
    Sprzęt otrzymany od sponsora (np. stroje, sprzęt treningowy, odżywki, itp.)  
Ładowanie...