Sponsoring sportowy

  • 1. Płeć *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
  • 2. Wiek *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
     
  • 3. Czy uczestniczy Pani/Pan w widowiskach sportowych? (transmisje TV lub radiowe, widowiska oglądane na żywo, relacje internetowe) *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
  • 4. Jak często uczestniczy Pani/Pan w widowiskach sportowych? (transmisje TV lub radiowe, widowiska oglądane na żywo, relacje internetowe) *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
  • 5. Jakie są najczęściej wybierane przez Panią/Pana widowiska sportowe? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
     
  • 6. Jaki rodzaj rozgrywek wybiera Pani/Pan najczęściej? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
  • 7. Jakie są najczęściej wybierane przez Panią/Pana dyscypliny sportowe? *

    Możesz udzielić wielu odpowiedzi
     
     
     
     
     
     
     
     
     
  • 8. Czy zwraca Pani/Pan uwagę na reklamy i loga sponsorów prezentowane podczas widowiska sportowych? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
  • 9. Czy potrafi Pani/Pan wymienić sponsorów ze znanych dyscyplin sportowych? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
  • 10. Czy podczas nabywania towarów lub usług bierze Pani/Pan pod uwagę, które z nich oferowane są przez znanego Pani/Panu sponsora? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
  • 11. Oceń skuteczność prezentowania sponsorów podczas widowisk sportowych *

    1 - nieskuteczna; 5 - bardzo skuteczna
    Możesz udzielić jednej odpowiedzi w wierszu
    bardzo nieskuteczna nieskuteczna neutralna skuteczna bardzo skuteczna
    Banery lub bandy reklamowe  
    Spoty reklamowe podczas przerw  
    Logo sponsora na biletach lub programach  
    Logo na strojach  
    Sponsor tytularny  
    Sprzęt otrzymany od sponsora (np. stroje, sprzęt treningowy, odżywki, itp.)  
Ładowanie...