Wpływ reklamy na racjonalność zachowań konsumentów

  • Szanowni Państwo! Jestem studentką III roku Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Uprzejmie proszę o wypełnienie poniższej ankiety. Badanie jest anonimowe, wyniki posłużą mi do napisania pracy licencjackiej.
  • 1. Czy kiedykolwiek kupił/a Pan/Pani coś pod wpływem reklamy? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
  • 2. Proszę podać przykłady produktów, które kupił/a Pan/Pani pod wpływem reklamy raz i więcej go Pan/i nie kupi bo Pana/Panią zawiódł. (maksymalnie 2 rodzaje)

  • 3. Proszę podać przykłady produktów, które kupił/a Pan/Pani pod wpływem reklamy raz i będzie go pan/Pani kupować częściej/stale. (maksymalnie 2 rodzaje)

  • 4. Jakich zakupów dokonał/a Pan/Pani pod wpływem reklamy?

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi w wierszu
    Nigdy Jeden raz Kilkukrotnie Wielokrotnie Nie kupuję
    Sprzęt RTV/AGD  
    Produkty żywnościowe  
    Kosmetyki  
    Środki czystości  
    Odzież  
    Książki, filmy, prasa  
    Zabawki  
    Obuwie  
  • 5. Czy zdarza się, że kupuje Pan/Pani produkty pod wpływem impulsu (np. wystawy sklepowej, reklamy, pokazu, degustacji, namowy znajomych czy sprzedawcy)?

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
  • 6. Przy zakupie których z podanych niżej dóbr gromadzi Pan/Pani informacje o produktach, cechach, cenie itp.?

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi w wierszu
    Nigdy Rzadko Często Zawsze Zawsze Nie kupuję tego typu produktów
    Sprzęt RTV/AGD  
    Produkty żywnościowe  
    Kosmetyki  
    Środki czystości  
    Odzież  
    Książki, filmy, prasa  
    Zabawki  
    Obuwie  
  • 7. Skąd czerpie Pan/Pani informacje o produktach? (proszę zaznaczyć maksymalnie 3 odpowiedzi)

    Możesz udzielić wielu odpowiedzi
     
     
     
     
     
     
     
  • 8. W jakim stopniu zgadza się Pan/Pani z poniższymi stwierdzeniami?

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi w wierszu
    +3 Zdecydowanie się zgadzam +2 +1 0 -1 -2 -3 Zdecydowanie się nie zgadzam
    Dzięki reklamie otrzymuję informacje o tym, co warto kupić  
    Reklamy są potrzebne do dokonania prawidłowego wyboru produktów  
    Reklama wpływa na atrakcyjność produktu  
    Reklama jest wystarczającym źródłem informacji o produkcie  
    Reklama powoduje, że kupuję rzeczy, których nie potrzebuję  
    Gromadzę informacje o produktach i ich cechach przed zakupem  
    Zawsze zastanawiam się nad słusznością moich decyzji zakupowych  
    Dokonując zakupów biorę pod uwagę usłyszane opinie o produkcie  
  • 9. Proszę wybrać jedno ze zdań, które najlepiej opisuje Pani/Pana sposób postępowania przy zakupach produktów pierwszej potrzeby (żywność, środki czystości, kosmetyki).

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
     
  • 10. Płeć: *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
  • 11. Wiek: *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
     
     
  • 12. Jak jest Pana/Pani sytuacja materialna? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi
     
     
     
     
     
Ładowanie...