Ankieta dla nauczycieli

Zbieranie wyników zostało zakończone.

  • Nazywam się Magdalena, jestem studentką Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP w Katowicach. Przygotowuję pracę magisterską na temat sposobów motywowania uczniów do nauki. Poniższa ankieta ma charakter anonimowy, a jej celem jest poznanie Państwa opinii na temat metod motywowania uczniów do nauki. Zebrane dane zostaną wykorzystane wyłącznie do celów badań naukowych. Za wypełnienie ankiety serdecznie dziękuję
  • 1. Jakie sposoby motywowania do nauki są Pani/Panu znane? *

  • 2. Czy wie Pani/Pan, czym jest motywacja wewnętrzna i zewnętrzna? *

     
     
  • 3. Jaki rodzaj motywacji jest według Pani/Pana bardziej wartościowy dla procesu kształcenia? *

     
     
     
  • 4. Jakie rodzaje zajęć uważa Pani/Pan za najbardziej motywujące do nauki? *

    Możesz udzielić wielu odpowiedzi
     
     
     
     
     
     
  • 5. Jaka jest według Pani/Pana skuteczność poniższych sposobów motywowania do nauki? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi w wierszu
    Bardzo skuteczny Dość skuteczny Mało skuteczny Nieskuteczny
    Zaniżanie ocen  
    Oceny „na zachętę”  
    Sugestia lub prośba nauczyciela o poprawę wyników w nauce  
    Wzbudzanie ciekawości poznawczej  
    Stawianie zadań i pytań problemowych  
    Odpytywanie ustne  
    Prace domowe  
    Pobudzanie ambicji  
    Uświadamianie na temat użyteczności wiedzy  
    Straszenie złą oceną  
    Powiadamianie rodziców o wynikach w nauce  
    Nagrody materialny  
    Wycieczki szkolne  
    Pomoce audiowizualne  
    Pochwały i nagany  
    Przyjazna atmosfera w klasie  
    Możliwość rozwijania zainteresowań  
    Konsekwencja nauczyciela w wymaganiach  
    Zachęcanie do rywalizacji  
  • 6. Które z przedstawionych sposobów motywowania stosuje Pani/pan w swojej pracy? *

    Możesz udzielić jednej odpowiedzi w wierszu
    Stosuję Nie stosuję
    Zaniżanie ocen  
    Oceny „na zachętę”  
    Sugestia lub prośba nauczyciela o poprawę wyników w nauce  
    Wzbudzanie ciekawości poznawczej  
    Stawianie zadań i pytań problemowych  
    Odpytywanie ustne  
    Prace domowe  
    Pobudzanie ambicji  
    Uświadamianie na temat użyteczności wiedzy  
    Straszenie złą oceną  
    Powiadamianie rodziców o wynikach w nauce  
    Nagrody materialny  
    Wycieczki szkolne  
    Pomoce audiowizualne  
    Pochwały i nagany  
    Przyjazna atmosfera w klasie  
    Możliwość rozwijania zainteresowań  
    Konsekwencja nauczyciela w wymaganiach  
    Zachęcanie do rywalizacji  
  • 7. Jakie cechy nauczyciela według Pani/Pana najbardziej wspomagają zdobywanie wiedzy oraz naukę w szkole? (Proszę wybrać 5 cech) *

    Możesz udzielić wielu odpowiedzi
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
  • 8. Jakie cechy nauczyciela według Pani/Pana najbardziej utrudniają zdobywanie wiedzy oraz naukę w szkole? (Proszę wybrać 5 cech) *

    Możesz udzielić wielu odpowiedzi
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
  • 9. Czy stosuje Pani/Pan nagrody? Jeśli tak to, jakie i w jakich sytuacjach? *

  • 10. Czy stosuje Pani/Pan kary? Jeśli tak to, jakie i w jakich sytuacjach? *

  • 11. Wiek: *

  • 12. Płeć: *

     
     
  • 13. Miejsce zamieszkania: *

     
     
  • 14. Stopień zawodowy: *

     
     
     
     

Zbieranie wyników zostało zakończone.

Ładowanie...