Wyrównywanie szans edukacyjnych - dostosowanie wymagań do indywidualnych możliwości i potrzeb ucznia.

Zbieranie wyników zostało zakończone.

  • 1. Podaj kod szkoły *

  • 2. Czy dokonuje Pani/Pan diagnozy możliwości edukacyjnych swoich uczniów ? *

    Możesz udzielić wielu odpowiedzi
     
     
  • 3. Jakie działania, w celu zdiagnozowania możliwości edukacyjnych uczniów, podejmuje Pan/Pani najczęściej? *

    Możesz udzielić wielu odpowiedzi
     
     
     
     
     
     
     
  • 4. Jakie informacje uzyskuje Pan/Pani z przeprowadzonej diagnozy? *

    Możesz udzielić wielu odpowiedzi
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
  • 5. Czy zapoznała się Pan/Pani z opiniami i orzeczeniami PPP dotyczących swoich uczniów? *

    Możesz udzielić wielu odpowiedzi
     
     
     
  • 6. Czy realizuje Pani/Pan na swoich zajęciach zalecenia PPP zawarte w opiniach i orzeczeniach? *

    Możesz udzielić wielu odpowiedzi
     
     
     
     
     
  • 7. Czy wybrany przez Panią/Pana program uwzględnia potrzeby rozwojowe i edukacyjne uczniów ? *

    Możesz udzielić wielu odpowiedzi
     
     
     
  • 8. Czy opracowując trzyletni plan wynikowy brała Pani/Pan pod uwagę potrzeby rozwojowe i edukacyjne uczniów ? *

    Możesz udzielić wielu odpowiedzi
     
     
     
  • 9. Jakie nowoczesne metody pracy na zajęciach stosuje Pani/Pan najczęściej? *

    Możesz udzielić wielu odpowiedzi
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
  • 10. Jakie formy pracy na lekcji stosuje Pan/Pani najczęściej ? *

    Możesz udzielić wielu odpowiedzi
     
     
     
     
     
  • 11. Czy stosuje Pan/Pani indywidualizację przy ocenianiu i zadawaniu pracy domowej? *

    Możesz udzielić wielu odpowiedzi
     
     
     
     
     
  • 12. Jakie działania motywujące, uwzględniające indywidualizację procesu edukacyjnego uczniów podejmuje Pani/Pan najczęściej? *

    Możesz udzielić wielu odpowiedzi
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
  • 13. Inne działania motywujące uczniów *

  • 14. Czy objęła Pan/Pani pomocą dzieci o SPE(specjalnych potrzebach edukacyjnych) w ramach zajęć „karcianych”? *

    Możesz udzielić wielu odpowiedzi
     
     
     
  • 15. Z czyjej strony, najczęściej, napotyka Pan/Pani na trudności w realizowaniu zaplanowanych działań uwzględniających dostosowania dla uczniów ze SPE?
    -ze strony uczniów
    - ze strony rodziców
    - ze strony innych nauczycieli
    - ze strony specjalistów (PPP)
    - ze strony szkoły
    *

    Proszę opisać charakter trudności, z jakimi się Pan/Pani spotyka!

Zbieranie wyników zostało zakończone.

Ładowanie...